Στην Πολίχνη θα μείνει και στη Γ’ Εθνική ο Χάμπος Ζυγκερίδης. Ο επιθετικός με πέρασμα από Νίκη Ευκαρπίας ήταν πέρσι στον Φοίνικα αγωνιζόμενος σε 19 παιχνίδια και πετυχαίνοντας 11 γκολ βοηθώντας την ομάδα να βγει πρωταθλήτρια.
Μάλιστα ο ίδιος είχε και έναν τραυματισμό στα μέσα της σεζόν που τον κράτησε εκτός. Φέτος αναμένεται να δώσει ποιότητα στην επίθεση του Φοίνικα.




