Ο Δημήτρης Σαξώνης, αρχηγός του Αχιλλέα Τριανδρίας είπε στο goalpress αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.
Καλημέρα Τι έφταιξε και τελικά η ομάδα υποβιβάστηκε
Ήταν μια δύσκολη χρονιά σε ένα αρκετά απαιτητικό πρωτάθλημα. Η ομάδα μας αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα τραυματισμών καθ όλη την σεζόν και επίσης το γεγονός ότι για περίπου 2 μήνες δεν κάναμε προπονήσεις αλλά και δεν αγωνιζόμασταν στο γήπεδο μας λόγω εργασιών του γηπέδου θεωρώ ότι έπαιξε τον ρόλο του.
Σε μια χρονιά που πολλά πράγματα δεν πήγαν καλά και τελειώνει με αρνητικό πρόσημο , τι κρατάς
Σίγουρα ήταν μια δύσκολη χρονιά αλλά αν από αυτή πρέπει κάτι να κρατήσουμε σαν Αχιλλέας είναι ότι δόθηκε η ευκαιρία σε πολλούς νεαρούς της ακαδημίας να πάρουν σημαντικές εμπειρίες από την κατηγορία έτσι ώστε να υπάρχει μια σημαντική βάση για τον Αχιλλέα τα επόμενα χρόνια
Είσαι ευχαριστημένος από την προσωπική σου απόδοση
Θα ήμουν ευχαριστημένος αν η ομάδα είχε καταφέρει να παραμείνει στην κατηγορία , από την στιγμή που υποβιβαστήκαμε δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι γιατί όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης Ποια προβλήματα αντιμετώπισε η ομάδα κατά την διάρκεια της χρονιάς : όπως είπα και πριν είχαμε αρκετούς τραυματισμούς αλλά και το ότι για 2 μήνες δεν είχαμε το δικό μας γήπεδο
Ποιες στιγμές κρατάς
Ήταν μια χρονιά γεμάτη συναισθήματα και κρατάμε μόνο τα θετικά από αυτήν . Ενα από τα θετικά που μου έχει μείνει είναι ότι παρά τις πολλές ήττες και στεναχώριες μέσα στην χρονιά , υπήρχε ένα κλίμα οικογενειακό στις προπονήσεις και στους αγώνες το οποίο δεν αλλοιώθηκε σε καμία φάση της σεζόν .
Αρνητική στιγμή σίγουρα είναι η στιγμή που και μαθηματικά υποβιβαστήκαμε
Έχει τον πρώτο λόγο η ομάδα σου
Η χρονιά τελείωσε και ήδη ετοιμαζόμαστε για την επόμενη για να επιστρέψει ο Αχιλλέας εκεί που ανήκει . Ο Αχιλλέας είναι στην καρδιά μου και θα ήθελα αν τα φέρει έτσι η κατάσταση επαγγελματικά και βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη να συνεχίσω εδώ αλλά ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο




