Φοίνικας Πολίχνης: Ενίσχυση και για το “κέντρο”

Η ανακοίνωση:

“Ο Φοίνικας Πολίχνης ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Τσιατσίο.

Ο 21χρονος ποδοσφαιριστής αγωνίζεται ως αμυντικό χαφ και έρχεται στην ομάδα μας έχοντας παραστάσεις από ανταγωνιστικά πρωταθλήματα. Την περσινή αγωνιστική περίοδο φόρεσε τη φανέλα του Μιλτιάδη, ενώ στο παρελθόν αγωνίστηκε σε Α.Ε. Ευόσμου και Θερμαϊκό, ενώ αναδείχθηκε ποδοσφαιρικά μέσα από τα τμήματα υποδομής του Άρη, συμμετέχοντας στις ομάδες Κ17 και Κ19.

Παίκτης με αγωνιστικότητα, ένταση στο παιχνίδι του και διάθεση για συνεχή εξέλιξη, έρχεται να ενισχύσει τη μεσαία γραμμή της ομάδας μας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Αλέξανδρε, σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Φοίνικα Πολίχνης και σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!”