«Κερδίζει» θέση βασικού στην Ευκαρπία ο Κίτσιου

Την εστία της Νίκης Ευκαρπίας θα υπερασπίζεται και τη νέα χρονιά ο Μάριος Κίτσιου. Ο πορτιέρο που πέρασε το κατώφλι του συλλόγου στο μεταγραφικό παζάρι του Ιανουαρίου “κέρδισε'” θέση κάτω από τα δοκάρια και μοιράστηκε τα παιχνίδια με τον δεύτερο γκολκίπερ της Νίκης.

Πλέον σύμφωνα με το όσα έχουν “διαρρεύσει’ φέτος θα είναι ο βασικός τερματοφύλακας της ομάδας.

Αξίζει να αναφέρουμε πως ο νεαρός πορτιέρο έχει αγωνιστεί σε Άτλα Μενεμένης ,Δόξα Ασσήρου και είχε ως τελευταίο προορισμό την Ευκαρπία.