Στα αρνητικά του “τελικού” η αστυνομική δύναμη η οποία σχεδόν από τις πάρα είκοσι “κλείδωσε” τις πόρτες με αποτέλεσμα πολλοί να μείνουν εκτός γηπέδου.
Σχεδόν χωρίς προβλήματα η διαιτησία του κυρίου Τικόζογλου ο οποίος κατά την λαϊκή ρήση άφησε όμως τις “κάρτες σπίτι” με αποτέλεσμα ακόμα και σε περιπτώσεις που επιβαλλόταν δεν τις χρησιμοποίησε.
Στα θετικά του αγώνα, στα πολύ θετικά μάλιστα, η παρουσία του κόσμου. Παρά το γεγονός ότι το ματς ήταν κρίσιμο δεν άνοιξε “ρουθούνι” με το πλήθος του κόσμου να αποχωρεί κόσμια από το γήπεδο της Σταυρούπολης.




