Περίπου έναν μήνα πριν η Νίκη Ευκαρπίας ‘πατήσει” επίσημα γήπεδο έτσι ώστε να ξεκινήσει η προετοιμασία ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου σιγά σιγά ολοκληρώνει το ρόστερ της .
Έτσι η ομάδα του Κώστα Μπάρμπα προχώρησε στην απόκτηση τριών νεαρών ποδοσφαιριστών οι οποίοι αναμένεται να δώσουν πνοή και να πάρουν εμπειρίες για τη συνέχεια.
Οι Παρθενιάδης και Παμπλιγκου από την Κ 19 του Μακεδονικού και ο Ζαφειρόπουλος από την Κ19 του Παναργειακού ανήκουν στους κυανόλευκους.




